25. tammikuuta 2011

Elämäni aakkoset 4/4

Viimeisiä kirjaimia viedään....


uni  jaksamiseni kannalta kaikkein oleellisin asia, johon on varattava riittävästi aikaa. Huomaan tarvitsevani unta paljon, 9 tuntia keskimäärin, jotta olen seuraavana päivänä pirteä ja ajatukseni juoksee kirkkaasti. Nykyään se vain on hyvin harvinaista, että saan nukkua edes 7 tuntia keskeytyksettä

valokuvaaminen kuten aiemmin tuli esille, kuvaaminen, kameran linssin takaa asioiden katselu on minun tapani ilmaista, käsitellä ja purkaa asioita sisältäni. Huomaan usein kiinnittäväni huomiota asioihin ja yksityiskohtiin ihan kuin silmilläni olisi kokoajan kameran linssi

Wilde, Waltari kirjailijat, joiden teoksia nuoruudessani ahmin kirja tolkulla. heidän tapansa käyttää kieltä ja sanoja koskettaa ja liikuttaa minua

x-men, ryhmäx sarjakuva, jota luin nuorena. En niinkään välittänyt Aku Ankasta, mutta uusin Ryhmä-X oli aina saatava. Nuoruuden idolini oli Storm, olisin aina halunnut hallita ilmoja ja säätiloja ja saada aikaan raekuuroja :=)

ystävät elämäni tärkeät suhteet, nuoruuden virheistä olen oppinut sen, että kumppanit voivat vaihtua mutta tosi ystävät pysyvät. Ystävät kertovat siitä, millainen ihminen itse on. Turvaverkko, joka kannattelee, kun omat siivet eivät jaksa kantaa

zetor appiukkoni traktori, jonka kova käynnistysääni pelästytti Naperoni kun hän oli vielä vatsassani, sitä en ikinä unohda

Å  åbo rakas kotikaupunkini, jota kaipaan kun en siellä ole ja jonne aikaajoin on päästävä koti-ikävää lievittämään

Ä  äitiys suurin minua mullistanut asia, ja jota olen koko aikuisikäni odottanut ja hartaasti toivonut joskus saavani kokea. Vaikeampaa kuin koskaan osasin kuvitellakaan, ne ennakkokäsitykset, joita minulla äitinä olemisesta oli, murenivat kyllä yhdessä rytäkässä kun Napero putkahti maailmaan. Äitinä olemista harjoittelen, minulla se tie on vain hämärämpi, töyssyisempi ja mutkittelevampi kuin joillain toisilla.

Ö  ööö tyypillisin vastaukseni silloin kun olen keskittynyt johonkin erittäin mielenkiintoiseen asiaan, kirjaan tai elokuvaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti