25. tammikuuta 2011

Elämäni aakkoset 2/4

Aakkosleikki jatkuu...

g-piste; alue, jonka löytäminen ja "hahmottaminen" on mullistanut koko olemukseni, käsitykseni ja nautintoni

H  hiljaisuus; asia ota olen alkanut vasta aikuistuessani arvostamaan; kaipaan aamun yksinäisiä hetkiä, rikkumatonta hiljaisuutta

iloisuus; luonteenpiirteeni joka on minussa sisäsyntyistä ja josta haluan lapseni matkivan minua

jazztanssi; laji jota olen harrastanut melkein 20 vuotta, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle

kirjat ja kielet; rakastan lukemista ja luen paljon niin ammattikirjallisuutta kuin proosaa, aina pitää joku kirja olla käsillä; nautin eri kielten soinnista ja ilmaisuvoimasta ja haluaisin joskus oppia puhumaan lisää kieliä
kahvi; vastakeitetty kahvi ja vasta-avatun kahvipaketin tuoksu on huumaava, tuoksu täyttää sieraimet pehmeällä "pyörteellä, aamuni ei käynnisty ilman yhtä kupillista kahvia

leffat; minulle parasta terapiaa ja tapa rentoutua, ennen Naperoa kävin vähintää kerran kaksi kuukaudessa elokuvissa, leffamieltymykseni ovat moninaiset ja usein juuri ne valtavirrasta poikkeavat elokuvat ovat minun mieleeni
lapsi; lapsen saaminen on elämäni suurin saavutus, ilo ja suurin rakkauteni, lahja jota en koskaan enää kuvitellut saavani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti