19. tammikuuta 2011

Elämäni aakkoset 3/4

No niin ja aakkosleikki jatkuu...

meri olen aina rakastanut merta, sen liikettä, jatkuvuutta ja tempon vaihteluita. Sen voimaa ja elään tarjoajan roolia; mansikka marjoista ihanin, makein ja hehkuvin, saa kesän jatkumaan läpi vuoden kun pakkasesta voi ottaa mieliteon sattuessa

N  naiseus; asia, josta nauttimiseen ja hyväksymiseen on minulta kulunut koko tähän astinen elämäni; sukupuoli jonka fyysinen ilmentyminen on aina ollut minulle tavalla tai toisella raskas taakka; nukkuminen; mikään ei ole niin ihanaa kuin nukkua omassa sängyssä rakkaan ihmisen tuhistessa vieressä ja mikä tärkeintä, keskeytyksettä aamuun asti

odotusaika oli elämäni ihaninta aikaa, pientä asiaan kuuluvaa pahoinvointia lukuunottamatta voin sinä aikana paremmin kuin koskaan ennen, raskaus tuntuu sopivan minulle. Jopa paremmin kuin äitini oleminen..
onnellisuus on penistä hetkistä nauttimista, pysähtymistä tähän hetkeen seuraavasta murehtimatta. Sitä olen harjoitellut koko elämäni ja vasta nyt neljänkympin häämöttäessä, olen saanut langan päästä kiinni, enää tarvitsee vain pitää langasta kiinni ja seurata sitä luottavaisesti

piirtäminen kuvallinen tapa ilmaista tunteita on minulle ominaisinta, syvintä ja rehellisintä. Rentoudun ja mieli vapautuu kun otan kynän käteen ja alan vain piirtää. Pikkuinen Naperoni hieman "häiritsee" tuottamista, mutta iltaisin hänen nukahdettuaan kuvitan asioita

kirjain tyttönimessäni kuvastaa sitä, miten kuulun siihen porukkaan, joka joutuu aina tavaamaan sukunimensä kirjain kerrallaan. Nykyinen nimeni on aavistuksen helpompi...

rakkaus olen aina elänyt tunteilla ja tunteista, samoin rakkauskin on minussa aina tuntunut jossain kohtaa kehoani. Se on tärkein asia elämässäni ja ilman rakkautta en olisi mitään eikä minulla olisi sitä mitä minulla nyt on

mieheni ihana mieheni, jonka kohtaaminen on suurten voimien aikaan saamaa ja ennalta suunniteltu käänne ja suunta parempaa;
Skotlanti maa, jonne opiskeluaikana lähdin työharjoitteluun ja joka osaltaan muutti elämäni suuntaa ja perspektiiviä, maa jonne sydämeni jäi ja jonne vielä joskus palaan, kuin juurilleni

T   tanssi rakastan tanssimista, liike, liikkuminen ja musiikin eläminen kehossani on kuin olisin yhteydessä johonkin minua suurempaan, se on minulle vielä yksi kanava (piirtämisen, kirjoittamisen ja valokuvaamisen ohella) ilmaista itseän, ajatuksia ja tunteitani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti